اطلاعات جدیدی از بازی The Lord of the Rings: Gollum منتشر شد

بازی The Lord of the Rings: Gollum

اطلاعات جدیدی از بازی The Lord of the Rings: Gollum منتشر شد

در مارس ۲۰۱۹ میلادی بود که استودیوی آلمانی ددلیک اینترتینمنت (Daedalic Entertainment) از بازی The Lord of the Rings: Gollum رونمایی کرد. حال به‌تازگی، استودیوی سازنده اطلاعات جدیدی را در خصوص این بازی منتشر کرده است. The Lord of the Rings: Gollum بازی در سبک اکشن ماجراجویی می باشد که المان‌های مخفی‌کاری را نیز در خود دارد. طبق گفته‌ی تیم سازنده، این بازی در سال ۲۰۲۱ میلادی برای پلتفرم رایانه‌های شخصی و کنسول‌های نسل بعدی پلی‌استیشن ۵ و ایکس‌باکس سری ایکس عرضه خواهد شد.

آقای کارستن فیچلمان (Carsten Fichtelmann)، مدیرعامل استودیوی ددلیک اینترتینمنت، در گفتگو با مجله‌ی EDGE در خصوص شخصیت Gollum اظهار داشت:

تالکین (Tolkien) برای آغاز کار برروی شخصیت Gollum، مرجع کاملی را برای استایل آن ارائه نداد. در تصاویر اولیه، این شخصیت مانند یک هیولای غول‌پیکر است که از باتلاق بیرون می‌آید.

کی فیبیگ (Kai Fiebig)، تهیه‌کننده‌ی ارشد بازی The Lord of the Rings: Gollum، در این مورد توضیح داد:

ما در این بازی نمی‌خواهیم که تنها افرادی که فیلم‌ها را دیده‌اند را راضی کنیم. خلاصه می‌گویم که شخصیت Gollum در این بازی شبیه به اندی سرکیس (Andy Serkis) در فیلم‌ها نیست. ما با شخصیتی که در ابتدا بود، کار را شروع کردیم و در ادامه آن را تکامل بخشیدیم. پیش از این حلقه باعث تباهی Gollum شود، این شخصیت به یک انسان شباهت داشت. ما نسبت به فیلم‌ها، بخش‌های بیشتری را برای داستان‌گویی در اختیار داریم. برای ما نشان دادن مجموعه‌ای از احساسات متفاوت بسیار مهم بود. ما به شخصی احتیاج داشتیم که مخاطب آن را  از طرفی دوست داشته باشد و از طرف دیگر از وی وحشت داشته باشد. بله به من اعتماد داشته باشید، در برخی مواقع از آن می‌ترسید.

آقای مارتین ویلکز (Martin Wilkes)، طراح بازی، در این خصوص اظهار داشت:

در برخی از بازی‌ها، این بسیار خنده‌دار است وقتی که شخصیت‌ها می‌گویند: “من قادر نیستم به آن مکان بروم، چراکه پر از نگهبان است”. ما می‌توانیم بازیکنان را به صورت مستقیم هدایت نماییم زیرا Gollum همیشه با خود صحبت می‌کند.

این فقط انتخاب Gollum و یا اسمیگل نیست، چراکه برای Gollum کار ساده‌ای نخواهد بود. هر شخصیتی مورد حمله‌ی دیگری قرار می‌گیرد و هرکدام باید از خود دفاع کنند.

ممکن است در هر مرحله، دو، سه و یا چهار درگیری داشته باشید که منجر به یک تصمیم نهایی شود. در مرحله‌ی تصمیم نهایی، به طور مثال اگر شما قبلا همیشه برای Gollum می‌جنگیدید، انتخاب شخصیت اسمیگل سخت‌تر خواهد بود.

آقای ماتیاس فیسچر (Mathias Fischer)، کارگردان هنری بازی، در خصوص Nazgulها اطلاعاتی را ارائه داد:

آن‌ها یک چاش جالب بودند، زیرا به خوبی در یک روایت گسترده‌تر به آن‌ها پرداخته شده است. آن‌ها مانند یک نوازنده‌ی درام و گیتار بیس در یک گروه هستند. ما فرصتی را در اختیار داریم که می‌توانیم آن‌ها را محبوب‌تر کنیم.

شخصیت دوگانه‌ی Gollum، مبنا و پایه‌ی مناسبی را برای برخی از مکانیزم‌های جالب فراهم می‌کند. انتخاب‌هایی وجود دارند که بازیکنان باید در آن تصمیم‌گیری کنند.

این مطلب را به اشتراک بگذارید

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.